Blog
Personeel is Crisiscommunicator
Medewerkers zijn ook in crisistijd de allerbelangrijkste asset van een organisatie. Die kun je maar beter koesteren en dicht bij je houden.
25 februari 2021
Medewerkers zijn ook in crisistijd de allerbelangrijkste asset van een organisatie. Die kun je maar beter koesteren en dicht bij je houden.
25 februari 2021
Een van de grootste misverstanden is dat iedereen moet woordvoeren volgens een ideaalmodel. Dat is een illusie, want een ideaal bestaat niet. En dat is maar goed ook. De kracht van de woordvoering zit juist in de authenticiteit van de woordvoerder. Oprechte eerlijke woordvoering is het meest effectief. Wees vooral jezelf is in mediatrainingen mijn belangrijkste devies.
25 februari 2021
Ieder merk komt vroeg of laat een keer in een crisis terecht. En dan is het direct kunnen acteren in dit social media tijdperk een belangrijke uitdaging. De responstijden zijn teruggelopen tot enkele minuten. Dat vereist een uitstekende voorbereiding op de belangrijkste en meest waarschijnlijke risico’s die het merk loopt.
24 februari 2021