PASSIE, RECHT DOOR ZEE, SAMENWERKEN EN NO NONSENSE
Bij Virtus Communications zijn Passie, Recht door zee, Samenwerken en No nonsens sleutelwoorden. Deze begrippen staan voor de manier waarop wij u en uw organisatie adviseren En dat merkt u in het resultaat!
Passie – We hebben een enorme passie voor het communicatievak en rusten niet voor we de juiste oplossing voor uw vraagstuk of probleem hebben gevonden. Daarbij is communicatie natuurlijk niet het doel. Ook willen we uw organisatie en uw markt echt doorgronden, omdat we weten dat dit absoluut ten goede komt aan de kwaliteit van onze adviezen.
Recht door zee – Wij zien u niet als een klant, maar als onze partner. Net zo goed wij graag een verlengstuk van uw organisatie willen zijn. Alleen in een dergelijke setting kun je samen tot het uiterste gaan voor het behalen van het beste resultaat. We zijn daarbij recht door zee. We benoemen wat er kan en wat de mogelijkheden zijn, maar zeker ook de onmogelijkheden. We zijn trouw aan onze inhoudelijke principes en gaan discussies niet uit de weg. We willen voor u het beste resultaat boeken.
Samenwerken – Dé basis voor efficiënte communicatie is altijd een intensieve samenwerking. Co-makership is de basis voor de ultieme relatie tussen klant en bureau. Het gaat immers om uw organisatie, product of persoonlijke reputatie. Wij leveren een inrichting van de samenwerking op basis van uw specifieke behoeften.
No Nonsens – Onze benadering kenmerkt zich door een ‘nuchtere houding.’ Natuurlijk zijn onze strategie en adviezen gebaseerd op vertrouwde en nieuwe inzichten in de communicatiewetenschap. We vallen u echter niet lastig met hoogdravend jargon en complexe communicatiemodellen. In onze gerichte adviezen en met onze heldere producten spreken we de taal van uw organisatie en markt. En bieden wij u een directe en toepasbare oplossing voor uw reputatievraagstukken.