Blog

10 tips voor crisistijd

10 tips voor het redden van jouw reputatie in crisistijd

25 februari 2021

Blog

Koester de medewerkers

Ook in deze tijd van de Coronacrisis zijn medewerkers de allerbelangrijkste asset van een merk of organisatie. Die kun je maar beter koesteren en dicht bij je houden. Medewerkers spelen een dubbelrol voor crisismanagement.

25 februari 2021

Blog

Communicatie & Corona

Veel merken worstelen met de vraag hoe ze in deze Coronatijd kunnen blijven communiceren. Er zijn al verschillende uitglijders te zien geweest, zoals van het Nederlandse Stella Fietsen en het Franse brillenmerk Polette.

25 februari 2021

Blog

Zo krijg je het vertrouwen

Het krijgen en behouden van het vertrouwen van de omgeving is een van de grootste uitdagingen voor organisaties. Het vertrouwen is immers historisch laag, zo blijkt uit de jaarlijkse Trust Barometer van het pr-bureau Edelman.

25 februari 2021

Blog

Met deze tips kun je naar Radar!

Activistische media hebben de rol in de samenleving overgenomen van de maatschappelijke organisaties. Programma’s als Radar, Kassa, De Opstandelingen, Zembla en Argos tonen zich steeds meer als de belangenbehartigers van de Nederlandse burger.

25 februari 2021

Blog

De Human Factor in communicatie

De human factor wordt steeds belangrijker in communicatie. Juist nu zijn de dialoog en de interactie bepalend voor het succes van communicatie. Maar daarnaast is er nog een aspect dat vereist wordt in de communicatie en dat is het aspect ‘menselijkheid’. Belangrijk daarin is dat de communicatie uitnodigend is, vertrekt vanuit de ontvanger, begripvol is en emotie in zich heeft.

25 februari 2021