WIJ ZORGEN VOOR ONDERSCHEID EN BESCHERMING
Organisaties, producten, merken en mensen worden steeds scherper beoordeeld en ook steeds sneller veroordeeld. Hoe onderscheiden ze zich en nog belangrijker hoe gedragen ze zich in vergelijking met hun concurrenten? Tegelijkertijd neemt de maatschappelijke druk toe en rekenen klanten en (social) media merken steeds harder en directer af op de wijze waarop ze omgaan met onverwachte gebeurtenissen. In die dynamische omgeving opereert u. Elke dag moet u zich opnieuw bewijzen en wij kunnen u daarin ondersteunen.
Virtus Communications bouwt en beschermt reputaties van organisaties, producten en personen. Dat doen wij graag samen met u. U brengt uw kennis van uw organisatie en producten in, wij onze circa 30 jaar ervaring in reputatiemanagement voor marktleiders.
Samen ontwikkelen we de juiste, onderscheidende positionering en zorgen dat deze structureel zichtbaar wordt in de markt. Zo kweken we reputatievet voor uw organisatie, zodat u tegen een stootje kunt. Wanneer nodig realiseren we ook een optimale communicatieorganisatie.
Daarnaast helpen wij u graag bij het voorbereiden en managen van de communicatie voor situaties met grote impact op uw reputatie, zoals crises, fusies, overnames en reorganisaties. En mocht het een keer echt mis zijn gegaan dan ontwikkelen we de strategie voor het herstel van het vertrouwen bij de voor uw organisatie relevante doelgroepen.
Virtus Communications: niet zomaar een naam – Het Latijnse woord Virtus staat onder meer voor Deugd, Moed en Vastberadenheid. Dat zijn belangrijke randvoorwaarden voor succesvol reputatiemanagement. Randvoorwaarden voor organisaties die reputatiemanagement niet zien als cosmetica en als een doel op zich, maar juist als middel om te bouwen aan duurzaam succes: onderscheidend en bescherming biedend.
virtus ƒ 1 deugd; 2 moed; 3 vastberadenheid; 4 kracht; 5 deugdelijkheid.