STERK WAAR DE DRUK HET HOOGST IS
Onze ervaring, expertise en referenties liggen vooral in de markten waar de druk vanuit de omgeving het grootst is. Daar waar het belang van een sterke reputatie het meest pregnant is.
Neem nu de financiële sector (banken, verzekeraars, pensioenfondsen en accountants). Daar spelen communicatiethema’s zoals de herijking van de positionering ten opzichte van concurrenten, nieuwe verdienmodellen, beloning van bestuurders, producttransparantie en een gebrek aan consumentenvertrouwen.
Maar ook de food- en agribusiness heeft zijn eigen, actuele uitdagingen zoals voedselveiligheid, verduurzaming en ketenregie. En wat te denken van de zorgsector? Instellingen, van ziekenhuizen tot ouderenzorg, moeten zich steeds meer onderscheiden ten opzichte van hun ‘concurrenten’. Tegelijkertijd moeten ze omgaan met bijvoorbeeld veranderende financieringsstromen, vergaande saneringen en transparantie van kwaliteit. Ook hier met de wetenschap dat ze worden gevolgd en beoordeeld door kritische consumenten.
De adviseurs van Virtus Communications hebben zo’n 30 jaar ervaring in reputatiemanagement voor marktleiders. Daar profiteert u natuurlijk direct van. In een persoonlijk gesprek vertellen we u graag meer over relevante cases en ervaring.